Politica de returnare a produselor

Potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,  in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, Opus One iti garanteaza acest termen de retur de 14 zile.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre Opus One.

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa contact@opusone.ro  in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb sau la numarul de telefon  0761707680 sau poti face aceasta cerere chiar din contul de utilizator (Pasii ii regasesti in partea de jos a paginii din aceasta sectiune).
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana)  sau prin FAN CURIER (cei cu care avem contract). In acest caz, veti suporta costul transportului de trimitere a coletului (aprox 24 lei). Pentru detalii de trimitere a coletului ma puteti contacta la adresa de email contact@opusone.ro.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale. Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.

In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in mail. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

 

Pasii pe care trebuie sa ii parcurgi pentru a returna un produs accesand contul tau de utilizator:

  1.     Conecteaza-te cu mailul si parola pentru a intra in contul tau;
  2.     Intra in istoria si detaliile comenzilor;
  3.     Da clic pe codul din campul Referinta comenzii;
  4.     Apoi urmareste instructiunile din partea de jos a site-ului, Dupa ce treci de „Urmareste statusul comenzii tale” si de ”Adresa de livrare si Adresa de facturare”  vei vedea un tabel: Referinta, Produs, Cantitate, Restituit, Pret unitar si Pret total, Bifeaza casuta corespunzatoare numelui produsului/produselor pe care doresti sa le returnezi;
  5.     La Sectiunea Marfa returnata trebuie sa ne scrii motivul pentru care doresti sa returnezi produsul/produsele.
  6.     Apoi da clic pe Fa o RMA slip;

Dupa ce ai parcurs aceasta etapa noi vom analiza cererea ta, vei putea vedea statusul cererii tale din Contul tau/Returirile mele si in cel mai scurt timp va vom contacta pentru a stabili impreuna modul de returnare;

 

Model formular de retragere pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă
doriţi să vă retrageţi din contract.


– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă
este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de
e-mail ale profesionistului]:


– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la
retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea
următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)


– Comandate la data (*)/primite la data (*)


– Numele consumatorului (consumatorilor)

 

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul
în care acest formular este notificat pe hârtie)


– Data


(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

Informații pentru consumatori

 

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:

- de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau

a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

sau

- de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru [AICI adresa de internet către formular] formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

 


Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 5 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.

Speram din tot sufletul sa nu intalnim astfel de situatii.